theoenjanet.reismee.nl

Andorra

Niet dat het op de bucketlist stond, maar gewoon omdat het kan: we zijn een nachtje in Andorra. We wilden vanmiddag wandelend Andorra verkennen, vanavond wellicht ergens in een restaurant een hapje eten. Gewoon, wat je in een stad doet. We staan op een camperplaats aan de rand van het centrum. Toen we aankwamen sputterde het een beetje. Toch even het centrum in gelopen. Een heel leuke tas gescoord, in de supermarkt een fles Wodka voor bijna niets en weer even naar de camper terug. Terwijl we in de camper nog een drankje namen begon het te regenen en het is niet meer droog geworden. Dat zal het volgens de voorspellingen ook niet meer worden.

Plan aangepast: we hebben nog bolletjes, van die voorverpakte UNOX hamburgers, uitjes, klodders saus. En hoppa, je hebt een campermaaltijd. Want met dit weer gaan we er niet meer uit. Straks nog even een spelletje doen, boekje lezen. Morgen door naar Spanje, we hebben een "camperplaats" bij een wijnboer gezien die heel goede recenties krijgt. Dat is toch iets meer wat wij zoeken dan een stad.

Onderweg naar Andorra wel een prachtige route gereden. Vergeet dus niet om ook even een kijkje te nemen op de fotopagina.

Rommy Jutstra

Hallootjes,

Wat gaan jullie weer een heerlijk avontuur beleven!

Geen idee waar de reis naar toe gaat in Spanje, maar de Costa Verde is geweldig en San Sebastián een supergave stad.

Heel veel genieten🥳

Groetjes, Rommy

Janet en Theo Degenhart

Hoi Rommy,

Wij hebben ook nog geen idee, behalve dat we eerst in het noordoosten van Spanje blijven wegens de gevolgen van Kirk. Die zijn hier wat minder dan rond Bilbao en SanSebastián.
We gaan het zien.