theoenjanet.reismee.nl

dag 26, dagje snelweg

Vandaag moesten we weer een stuk verder naar het zuiden. Wat....een....saaie......dag.....vandaag....

Gelukkig hebben we de meeste kilometers van de vakantie niet op de snelweg gereden. Vandaag dus wel. Maar wat is dat saai zeg. Ik heb vaak al problemen om de hele dag onderweg wakker te blijven maar vandaag spande de kroon.

We hebben ook geen leuke lunchfoto: we stonden op een authentieke parkeerplaats langs de snelweg en hebben daar een picknickbankje opgezocht om te lunchen. Toen we alles weer ingepakt hadden en weer op rit wilden meldde een ander (Nederlandse) camperaar dat we even het heuveltje op moesten en het bochtje om voor een mooie locatie...... Als we dat eerder hadden geweten. De foto's op de fotopagina met het mooie uitzicht zijn dus ook van het uitzicht - na de lunch.

We zijn wel lekker opgeschoten. En vanavond lekker in het restaurant van de camping een hapje gegeten, onder het genot van een lekker drankje.

Morgen lijkt het lekker weer te worden, dan maar weer een lekker stukje fietsen.