theoenjanet.reismee.nl

dag 25, dagje op de camping

Vandaag zoals gezegd hebben we een dagje op en rond de camping besteed. Gister was het plan om rond het meer te fietsen. De accu's opgeladen en de fietsen van de camper afgehaald. Bij nader rekenen zou het meer rond fietsen zo'n 50 km zijn. Aangezien met de 45 km eerder deze vakantie de batterij van de fiets al bijna leeg was leek die 50 ons iets te veel. Het risico om het laatste stuk met een lege batterij te fietsen zou te groot zijn. Theo had op het web een uitzichtpunt gevonden, op zo'n 11 km van de camping. Dat was een leuke afstand. Hierheen gefietst, door naar het dorp voor een lekker stukje vlees en vis voor de BBQ en weer naar de camping. Dat alles werd 35 km. Heerlijk.

Aangezien we nog de hele middag hadden de kano opgepompt en een stukje gevaren. Het was de eerste keer met deze kano. Het oppompen duurde maar een klein kwartiertje en Theo had na het varen geen last van zijn rug. Het lijkt erop dat we de juiste kano gevonden hebben.

Na de BBQ het meeste weer ingepakt zodat we morgen weer aardig wat km's kunnen maken. Als het goed is slapen we morgen in het zuiden van Zweden.