theoenjanet.reismee.nl

dag 21, dagje op de camping in Nammskogan

Zoals we gisteren al meldden, hebben we vandaag een rustdagje ingelast. Lekker rustig aan gedaan met opstaan en ontbijten. Rond een uurtje of 11 waren we klaar om een stukje te gaan wandelen. Dat is het voordeel van op een camping staan: bij de receptie hebben ze leuke tips voor een wandeling. En wat voor wandeling was het. Eerst was het nog gewoon een spoor waar een auto op kon rijden. Toen zagen we de bewegwijzering naar een hoogtepunt, dat was nog 1 km. Wij dat paadje op. Op een gegeven moment leek het meer op traplopen dan op wandelen. We besloten om niet naar het eind van het pad te lopen. Achteraf maar goed, we waren ongeveer op de helft van dit paadje. Iets te heftig.

Dezelfde weg weer terug genomen naar de camping. Daar lekker tosti's gemaakt voor de lunch en de hele middag verder niets. Theo heeft nog zijn hengel uitgeworpen, maar zag zelfs geen vissen zwemmen - ook al was het heel helder water - dus de visspullen maar weer opgeruimd.

Morgen trekken we weer verder. Dit keer wordt de bestemming Trondheim. Schijnt ook een mooie stad te zijn. We gaan het zien.