theoenjanet.reismee.nl

dag 6

We hadden besloten om vandaag een rustdag te nemen qua reizen. Even een boodschapje doen op de fiets en verder lekker relaxen bij de camper. Dat is dan ook exact wat we vandaag gedaan hebben. De regen had echter niet naar de radar gekeken en kwam veel eerder dan verwacht. Dit zagen we onderweg op de fiets al aankomen dus de boodschappen maar laten zitten.Halverwege de terugweg op de fiets inderdaad overvallen door de regen en kleddertjenat weer bij de camper aangekomen.

Aangezien ik had gedacht om op de terugweg van de boodschappen foto's te maken van de prachtige route hebben we dus geen foto's. Het was te nat om het toestel tevoorschijn te halen.

Heb ik nog wel een leuke anekdote van het fietsen. Het pad was zo'n zandpad annex gravel annex grindpad. Je kent het wel, vol met kuilen maar dwars door het bos dus een heel mooie route. De ene keer ga je links om de kuil heen en de andere keer rechts. Het wordt spannend als je allebei besluit om aan de "binnenkant" van de weg de kuil te passeren. Het ging gelukkig goed, maar we waren wel gewaarschuwd om ook daar op te letten.

Vandaag dus geen foto's op de fotopagina. Morgen reizen we weer verder. De volgende overnachting is al geboekt ;)

Willem

Wij zagen de buien al richting jullie trekken via buienradar. Helaas.