theoenjanet.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal,

Wij zijn Theo en Janet. We hebben in 2021 onze eigen camper gekocht en zijn al op veel plaatsen geweest. De eerstvolgende bestemming is de Noordkaap. Wij vertrekken op 12 juli hiernaartoe.

Hier kan je op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Hier zul je dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Theo en Janet

Reacties

Reacties

Monique

Enjoy!

Yvonne

Leuk. Reizen we een beetje met jullie mee. Hele goede reis gewenst!

Willem en Syta

Heel veel plezier op jullie reis. Kom gezond weer over!

Heiko

Heel veel plezier Theo & Janet! Ik zal zeker af en toe ff inchecken. Groetjes!

Jolanda

Heel veel plezier op jullie mooie reis.

Ger Kuipers

Veel reisplezier

Richard Wijdenes

Goede reis en veel plezier!

Janni3D

Ik kijk gezellig mee
Liefs
zus

harm

Fijne reis,leuk reisverslag

Kees

Fijn om op deze manier een klein beetje mee te kunnen reizen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!